En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Onyttig mat

Kategori: Allmänt


Asså, åh, så trött jag blir. Jag har ju varit skitduktig denna vecka och verkligen tänkt på vad jag stoppat i munnen. Jag har avstått allt onyttigt. Verkligen ALLT onyttigt. Jag har typ levt på kaninmat. Sen inbillar jag mig (ja, jag har fantastisk fantasi) att jag blivit liiiite smalare. Jag går gärna runt hemma i svarta tighta kläder (tänkt typ catwoman) och visar stolt upp mina borttynade centimetrar runt midjan. Absurt javisst.

Och sen så...blir det filmkväll och ja, ni vet väl vad det betyder?

Personen jag handlade med var inte riktigt inne på mitt hälsotänk. Tacos, 2 påsar chips, 1 påse ostbågar, dipp gjord på creme fraische (hur stavas det egentligen?), 3 flaskor med läsk och ett halvt kilo godis följde visst med hem. Men vad äckligt! Sen anslöt en till person. Denne hade tagit med cheesecake och 9 påsar med popcorn. Det gott folk är ju typ sjukt! 9 PÅSAR POPCORN! Jag var förhållandevis duktig och åt inte riktigt tills jag spydde...det måste väl ändå vara lite plus i kanten?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: