En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Trött blir pigg...

Kategori: Allmänt


Jag skulle vila ögonen 15 minuter idag. Råkade bli typ 30. Vaknade med ett ryck och visste att nått var fel. På med skorna och spring till dagis. Nej, jävlar, en unge är ju hemma...faaan...det kommer gå med snigelfart juh. Suck...jaja, jag får stå ut med att komma 5 minuter sent. What to do, what to do?

Fast det positiva är att jag nu är pigg. Eller tror att jag är pigg i alla fall. Egentligen skulle jag vilja sova i 700 år. Eller 7 år kanske skulle räcka. När jag går på sista batteriet och får vila lite....då blir jag liksom sådär turbospeedad. Blev kallad ADHD-barn för några dagar sedan. Det var ju någonting nytt. Tack? Alltså...ja...det är jag väl knappast. Konstant valiumpåverkad snarare. Nee...det där lät också fel. Valiumpåverkad är jag inte. Har inget valium hemma. Tyvärr. Eller jag menar...nejnej...skulle aldrig falla mig in!!! USCH! Men ja...vet inte riktigt vad jag ville säga egentligen så jag ska sluta svamla nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: