En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Vad är det som händer?

Kategori: Allmänt


Det är väl ingen som missat att det snöar ute....eller? Om du bor i Stockholm borde du ha sett det i alla fall. Helt sjukt. Jag tog ut våren i förskott, det erkänner jag. Men vad är detta? Nu?

Jag har stoppat undan vinterskor och vinterjackor för i år. Jag vägrar, absolut vägrar att plocka fram allt igen. Helt knasigt är det...förra året satt jag ute på påsken och solade. Jag blev jättebrun och det var sommar. Så vad är nu detta? Gud, om du läser detta så vill jag bara säga att DET ÄR INTE ROLIGT! SLUTA DUMMA DIG!

Nej, tack. Detta vill jag inte ha. Håller fast vid drömmen om att någon gång flytta till Jamaica. Där skiner solen alltid. (tyst, i mitt huvud gör den det). Där ska jag njuta av värme, sol, blått vatten, goda drinkar och en helt bekymmersfri vardag...någon gång. Inte idag. Inte i morgon. Men sen...En Annan Dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: