En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Dagens "Nasty"

Kategori: Allmänt

 
Skulle slänga lite sopor. Och tycker såklart att jag är duktig då det inte tillhör en favoritsyssla. (Vem gillar det fö?) Och Tralallalaaa...jag slänger lite snyggt upp påsen mot hålet och tänker att jag knappt kommer behöva tryck in den då...då...då...jag straffas för att inte vara duktig och sortera eller skölja ur mina förpackningar. Det kom en skur av gammal sur filmjölk över mig. Japp. Gammal sur filmjölk. Över mig. På skorna, på framsidan av mina byxor och givetvis över hela min hand och arm. 
 
Stod en grupp tanter lite längre bort. Dom blev knäpptysta när det hände. Jaja, var väl trevligt det iofs. Jag hade ju skrattat på mig själv om det hänt någon annan...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: