En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

En begäran, en önskan....ett behov

Kategori: Allmänt

Jag har nu stårr emot så länge. Iaf några dagar. Jag pratar om shopping. Jag har blivit besatt...av att hitta de, i mina ögon, perfekta svarta stövlarna. Och jag finner de inte! *morr*

Jag vill ha ett par svarta stövlar, utan klack, rund tå och gärna med ett band man knyter runt skaftet. Kanske i mocka men skinn funkar också. Vart hittar jag dessa? Bandet kan jag väl kanske skita i om det ska vara så himla kinkigt. Men svarta upp till knät med rund tå utan klack. Vart är ni??

Jag har kollat typ ALLA skobutiker. Tradera. Blocket. Outlets. Skobutiker på nätet. Men nej...nada, zipo, zilch, kaput, kapish, zero! Jag struntar varitfrån de kommer bara de kommer till mig. NU!

Alltså, hur svårt ska det vara liksom? (kommande läte är från Napoleon Dynamite) Uäeäähhhhhhhh....(när han ringer till sin mormor och ber henne hämta honom för att han är torr om läpparna och hans chapstick är hemma)

Kommentarer

  • maria säger:

    kolla din sko

    Min kompis köpte den beskrivning på stövel på rean förra vecka. Men utan band med en liten mocka detalj

    Skit snygga utan klack



    Kram Maria

    349 på rea

    2012-02-06 | 16:22:05
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Åh, tack snälla för tipset! Din Sko är jag vanligtvis inte mycket för så där har jag faktiskt inte kollat... håller tummarna Och på rea...kan det bli bättre liksom:)



    2012-02-06 | 17:04:36

Kommentera inlägget här: