En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Nu bantar vi!

Kategori: En Annan Dag


Ja, nu jävlar! Nu jävlar ska jag ta beach 2012. Jag glömde visst bort 2004 och 2005 och 2006 och 2007 och 2008 och 2009 och 2010 och 2011. Nu är det dax! Nee...vänta nu...2007 var ju för tusan gravid. Det räknas inte. Och 2008 hade jag ju spädisar....sååå...det räknas inte heller. Men alla andra år räknas! 2004 blev jag tjock. Eller...jag gick upp i vikt kanske det heter. Från sticka till kramgo. Men visst är det härligare att vara kramgo??

Fast det spelar ingen roll, jag har börjat banta. Typ igår. Eller idag faktiskt. Åt en nyttig frukost (hurra!! bara nästan...ehh...hela dagen kvar...suck vad trist detta var!) Sen åt jag en nyttig lunch...nästan i alla fall. Grädde räknas inte! Sen åt jag en bra middag utan kolhydrater. Jag ska hålla mig borta från kolhydrater nämligen. Men...åhh...sen var det ju det där med att min andra hälft kom hem med gott eftersom han tyckte att alla-hjärtans-dag-skulle-firas. Så det blev bakelse och choklad. Fast vänta, choklad FÅR man väl äta? Lite i alla fall. Så ja...den där bakelsen kompenserade väl bara för det jag inte ätit tidigare idag....fan.

Äsch då, jag börjar i morgon helt enkelt! Nej, vänta...kom just på att jag ska bort torsdag-söndag. Och då vankas det god mat. Så...ja...jag börjar på måndag. Japp, så blir det. På måndag smäller det! Fast...åhh...då ska det nästan firas födelsedag ju. Så...ja. När fasiken är "rätt" tid? Hmm...*funderar* Aldrig??


Livet är för kort gott folk!!
Beach 2012 släng dig i väggen!!!

Kommentarer

  • maria säger:

    HAHAHAHAH.. Fan precis så jag känner jämt

    skulle vilja sno hela texten hahahah



    Kram Maria

    2012-02-15 | 06:43:00
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Åh Maria! Härligt att inse att jag inte är den enda med sviktande disciplin och motivation;) Kram på dig!

    2012-02-15 | 12:52:35

Kommentera inlägget här: