En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Att träna

Kategori: Allmänt

är helt klart överskattat. Ville bara säga det. Sen förstår jag ju att det kan vara bra och så men ändå.

Jag har nu insett att jag aldrig kommer att bli en sån där. En sån som älskar att gå på gym. Jag tror, att antingen så är man en sån eller så är man det inte. Jag tror inte att man liksom kan bli en sån. Utan man föds in i det. Man andas träning och hälsa 24/7. Det gör inte jag. Andas träning och hälsa alltså. Sen kan jag tycka att det är viktigt att vara aktiv och äta lagom men nee...träning och strikta dieter är inget för mig!

Jag försvarar mig genom att säga att det tar 3 timmar att gå en vända till gymmet. Man ska dit, byta om, träna, duscha, basta, klä på sig och sen gå hem. Ja, ungefär 3 timmar tar det (och nej, jag står inte 20 minuter framför spegeln och sminkar mig).

Min förklaring till mig själv är att de som finner glädje i att springa på bandet i 45 minuter eller lyfta vikter i en timme måste ha ett himlans tråkigt liv!

Kommentarer

  • Maria säger:

    hahahah



    Jag får mig alltid ett gott skratt när jag läser din sida

    Treevlig helg / Maria

    2012-01-27 | 18:49:00
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Hej Maria! Härligt att kunna roa andra:) Jag vill ju gärna tro att jag är rolig...sen vet man ju aldrig:P



    Kul att du hittat hit, har sett många kommentarer från dig. Roligt! Skaffade ju dels bloggen för att ha en frizon där jag kan skriva av mig, men det är ju inte direkt ett minus att någon annan uppskattar det jag skriver. Det gör mig glad!



    Massa trevlig helg på dig!!

    2012-01-27 | 19:15:57
    Bloggadress: http://enannandag.blogg.se/
  • Kristina säger:

    Tror också man föds me sånt:)

    2012-01-28 | 16:27:55

Kommentera inlägget här: