En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Folk som skrattar

Kategori: Tankar



Jag har tänkt mycket på det här på sista tiden. Folk som skrattar. Inte liksom såhär skrattar ibland över att någonting är roligt eller så. Utan de som sktattar HELA tiden. De ler liksom konstant och skrattar åt typ allt. Jag menar, hur jävla roligt har dessa människor? Vad är det som är så roligt när man hälsar att de måste skratta?






Jag anser inte att jag är en butterkaka som aldrig skrattar men hallå. Sluta skratta! Missförstå mig rätt, jag gillar glada människor och folk som njuter av livet men det känns liksom så...inte normalt.

Jag har börjat studera dessa människor lite närmare. Och min slutsats är att de faktiskt inte är sådär himlans glada som de vill att alla ska tro. Eller så är det så att de bara försöker lura sig själva. Men nej, jag går inte på det. Tyvärr. Det är knäppt.


Kommentarer

  • Kristina säger:

    Mycket tänder=mycket arg kanske...

    2012-01-20 | 23:10:02
  • Bara Jag säger:

    Så kanske det är? Men tror mer kanske att hjärnan är så ihopskrynklad att huden liksom inte riktigt räcker till att täcka munnen...?!?

    2012-01-22 | 18:51:04

Kommentera inlägget här: