En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Schizofren eller toksnygg?

Kategori: Tankar


Ibland, bara ibland så tror jag att jag är schizofren. På riktigt alltså. Typ som idag. Vissa dagar när jag är ute så tittar folk. Mer än annars. Till en början trodde jag att det handlade om att jag typ missat att sätta maskara på ena ögat eller nått...för det hade ju varit skitkul om det varit så....ehh...?? Men nej, så var det inte.

Min andra förklaring är att jag är så himlans galet snygg att människor bara inte kan låta bli att stirra. Fast det känns ju rätt ego. Kanske utsöndrar jag vissa hormoner ibland som drar blickarna till sig. Har hört att det finns såna parfymer. Tveksamt om de fungerar däremot...sitter nog mer i huvudet. Fast kanske har det med hormoner att göra ändå...brukar vanligvis inträffa...ja, en viss tid om man säger så. Hmm...*funderar*

Jag låser nog in mig själv resten av dagen...och drar nog ner persiennerna för säkerhets skull. Bara ifall att. Tror jag ska släcka lite också så inte grannarna ser att jag är hemma. Och ring inte...jag kommer, precis som jag skrev, låtsas att jag inte är hemma...

Kommentarer

  • Linn säger:

    Sv; Det tycker jag :)

    2012-01-16 | 13:19:53
    Bloggadress: http://linnlowes.com
  • Maria säger:

    HAHAHA



    Det är säkert för att du e snygg



    Kram Maria

    2012-01-16 | 19:58:44
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Ja, så är det säkert:P

    2012-01-17 | 16:39:05

Kommentera inlägget här: