En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Kjolar.

Kategori: Allmänt

 
Kan man ju vilja ha på sig när det är sommar. Men ibland, ibland så är det inte så kul faktiskt. Helt sjukt är det ju. Att man som tjej/kvinna inte ska kunna ha på sig kjol utan att bli stirrad på. Jag kommer snart att endast vistas i kjol i mitt eget hem. Och då ska vi tillägga att jag inte är en sån som utmanar kjollängden och går ut i korta kjolar. Eller kortkorta för den delen, utan min längd klassas väl snarare som "normal". 
 
Vad är grejen liksom? Tror dom att dom by accident ska få se vad som döljer sig därunder eller? Att kjolen med hjälp av lite tankekraft skall flyga upp och visa trosorna? Och kom igen, om det nu skulle lyckas, vem har inte sett ett par trosor? Åk till stranden för fan, där finns det massor av trosor. Så det så. 

Kommentarer

  • maria säger:

    hahaha
    Personligen hatar jag kjol pga åderbrocksskit
    Maria

    2012-07-29 | 18:25:30
    Bloggadress: http://www.iaholund.blogg.se
  • Bara Jag säger:

    Sånt har jag blivit skonad från, än så länge. Måste väl medge att jag kanske, bara kanske, har lite snygga ben. Sägs det ;)

    2012-07-29 | 23:06:03
  • Anonym säger:

    Kan intyga att bloggägaren definitivt har ben som förtjänar att visas upp. Ju kortare kjol, desto bättre ;)

    2012-07-30 | 14:02:49

Kommentera inlägget här: