En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

En veckas semester går fort...

Kategori: Allmänt


på tok för sort. Det säger bara *poff* så är det slut.

Har haft det grymt. Fantastiskt. Underbart. Gud-omligt. Nej, jag tror inte på gud...

Jag har solat, badat (1 gång), shoppat lite, ätit både svinäcklig- och halvgod mat. Druckit påtokpåtok för mycket, tatuerat mig, skrattat tills jag gråtit, haft seriöst nattprat (varför alltid seriös på natten?), imiterat arga städerskor och prostituerade thailändskor (fråga inte varför), sett en livs levande krabba blivit tillagad på en solstol, fått frågan "can I take?" menan individen som frågade pekade på mig, sett min kompis blivit antastad av diverse knasiga typer, blivit drogad av en mycket skum busksmygandes bartender (egentligen var det samma komis han var ute efter men man tar väl en för laget?), känt varma stenar under fötterna, känt solens brännande strålar på mina axlar...och så massamassa mer som jag inte kan rada upp. Det skulle ta er typ 2 veckor att läsa. Men min sammanfattning är. Himmelriket tur-och-retur.

Ett minne för livet sitter på min arm. Och i min kamera. Fast dom kanske bleknar...det gör inte min arm.

Kommentarer

  • Natli säger:

    Glöm inte att du blev erbjuden turkiskt kaffe + visad Turkiets flagga när du simply ville veta om affären var öppen också :) undrar vad som hände med krabban för övrigt. Blev kanske en krabburgare?

    2012-06-12 | 01:33:08
    Bloggadress: http://skrattmoes.blogg.se/
  • bara jag säger:

    Åh, få mig inte att reflektera över vad krabban skulle kunna tänkas användas till...



    Men nej. Turkuskt kaffe glömmer jag inte. You like, dont you Mister?

    2012-06-12 | 01:48:17
  • maria säger:

    vad vart det ?



    Ha det finast

    Maria

    2012-06-12 | 06:31:46
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Natli säger:

    Mhm, om jag gillar! Me love you long, long time!

    2012-06-12 | 10:24:49
    Bloggadress: http://skrattmoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här: