En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Myggbett

Kategori: Allmänt

 



















Asså, shit pommesfrittes! Myggbett. Dessa jävla myggor. Fan, finns det nått värre eller?

Jag har nu typ 37tusenelvahundranittio myggbett på mina fötter. Japp, mina fötter. Nått enstaka på benen. Har framförallt ett på mitt ena smalben. Det svullnade upp och blev svinstort igår. Riktigt oskönt. Men vad som är ännu mer oskönt är att jag inte kan låta bli att klia sönder mina myggbett. Alltså, verkligen inte. Det strider mot allt vad min kropp säger. Jag MÅSTE liksom klia tills huden är borta och man kan ana köttet därunder. Så har jag på mina fötter nu. Två stora uppfläkta områden med kött. Och nej, det är ju inte så skönt. Det tar konstant ont och drar i huden runtom. Riktigt jävla oskönt faktiskt. Men vadå, jag var ju tvungen att klia, annars hade jag inte kunnat sova. Självdestruktivt? Jaaa...kanske. Men fan, det går ju inte.

DÖD åt myggorna. (Och getingarna. Och humlorna. Och myrorna. Och ormarna. Åt allt som flyger eller kryper eller slingrar. Men mest åt myggorna just nu. Finns ju hur många som helst där ute nu.) Så se upp, de är faktiskt inte snälla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: