En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Skräckfilm.

Kategori: Allmänt

 
 
Jävla skit också!
 
Jag fattar inte grejen. Alls. Att envisas med att titta på skräckfilm när slutresultatet blir att man (jag) sitter med spänningshuvudvärk, ont i magen, så nära man kan komma att kräkas utan att faktiskt göra det och snabb puls.
 
Om ni vill skrika högt (jag vet att man ofta inte gör det men det gjorde jag faktiskt) ska ni titta på "The woman in black". Så jävla vidrig. Inte blodig utan ren och skär skrämsel. På högsta nivå. Jag har bara skrikit okontrollerat en enda gång i mitt liv, kan nu lägga till en andra gång.
 
Men jag fattar inte. Jag vet ju att jag blir såhär. Hade jag varit själv hade jag nog kissat på mig. På riktigt alltså. Helt seriöst hade jag nog det. Skitäckligt men jag hade nog inte kunnat kontrollera det. Faktiskt. Så, varför gör jag det? Skräckblandad njutning säger vissa men jag tror inte det handlar om det. Jag avskyr ju att bli rädd. Min kropp skriker innifrån och ut (uppenbarligen). Sjukt. Riktigt sjukt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: