En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Laga mat? Javisst kan jag det..*klart* Jaså, är du inte hungrig?

Kategori: Barn och familj




Jag tror att jag liksom inte fick alla de där generna som en kvinna/flicka ska ha. Jag är bara kvinna till hälften. På utsidan är jag kvinna. Jag älskar smink, glitter och rosa. Jag är besatt av väskor och älskar högklackade skor (även om jag sällan har dom på mig). Jag fyller min klädkammare med skor, väskor och kläder...ibland bara för att vissa saker är vackra att titta på. Fast sen är jag ju iofs känslig också. Jag övertolkar och har lätt för att gråta. Men där tar det slut...(eller så är det så att jag inte vill dela med mig mer?)


 

 

Jag är hopplös i köket. Jag kan VERKLIGEN inte laga mat. Jag avskyr att städa. Och jag är slarvig som få. Men jag bryr mig liksom inte så värst...hellre lite damm i hörnen än ett rent helvete? (Nu säger jag inte att alla män är såhär, men troligen fler än kvinnor iaf...har dock tyvärr ingen statistik att visa upp)

 

Jag har ju för övrigt en teori om detta (jag och mina jävla teorier om allt). Om man har ett totalt kaos i huvudet är det ju inte så konstigt om man behöver ha det städat omkring sig. Annars skulle man ju bli helt loco. Men om man har ordning i skallen så gör det inget om man har det rörigt runtomkring sig...man klarar det liksom. Och enligt min teori är jag fullt frisk. Jajamensan...jag är fullt frisk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: