En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Ibland tiltar det i huvudet på folk...

Kategori: Allmänt


(Har märkt att jag ofta skriver av mig här när jag är arg, ledsen eller förbannad...Ni får väl helt enkelt låta bli att läsa om ni inte står ut med det :O Skitskönt ju...)

Men idag alltså...ibland tiltar det i huvudet på folk. När man är liksom typ 5 år i skallen och beter sig som en apa. Ärlighet sägs vara längst, men vet inte fan om det stämmer alltså...ibland säger folk saker man bara häpnar över. Jag tror på riktigt att jag bara gapade efter ett visst uttalande.

Jag är liksom av den sorten som tror på att prata. Är man ledsen, sur, besviken, arg eller nått annat på någon. Ja, då säger man det. Hur jävla svårt ska det vara? Inte fan behöver man försöka vara elak. "Ge igen". Eller vara taskig. Väx upp.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: