En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Känsla på burk

Kategori: Tankar


Fan vad bra det skulle vara om man kunde köpa medlidande på burk. Kanske per hekto. Och injicera i valt objekt. Eller som piller och blanda ner i maten...i smyg.

Jaså, jaha, jag ska laga middag åt dig. Jaså, jaha, jag ska läsa, hjälpa till med tanborstning och natta. Jaså, jaha, jag ska plocka ur diskmaskinen och fylla den med middagens disk.

HAR NÅGON MISSAT ATT JAG HAR OPERERATS IDAG OCH ATT DET ÄR SYND OM MIG ELLER?

Jäva killfasoner att ligga som döda jävla sillar vid minsta lilla åkomma och själva inte ens lyfta på ögonbrynet när deras partner ligger inför döden. Jaja, sååå illa är det inte men ändå liksom.

Är det straffet man får för att det ska vara lika? Fast lika är det ju inte. Inte när killen är ynklig som få och tjejen ska göra allt. För då borde det vara lika när tjejen är sjuk. Lika olika?

Överväger att bli lesbisk, i alla fall på deltid. Då kanske någon skulle ta hand om mig om jag blir sjuk. Då kanske någon gör som jag och pysslar, vårdar och tycker synd om mig...för ibland behöver man det med. Ibland är man inte så jävla tuff och klarar allt själv. Ibland är man liten...

Kommentarer

  • Natli säger:

    Stackars dig. Man ska vara med kvinnor helt enkelt, de är duktiga på att ta hand om en när man är ynklig. Jag har personlig erfarenhet, obviously. Konvertera!

    2012-03-21 | 22:40:00
    Bloggadress: http://skrattmoes.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    XD

    2012-03-22 | 09:35:57

Kommentera inlägget här: