En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Kräks på obiladade idioter!

Kategori: Allmänt



Såg ett videoklipp nyss, på youtube. Ångrade mig redan när jag klickade på länken. Handlade om kvinnlig omskärelse. Eller kvinnlig och kvinnlig...det är ju för fan små flickor.

Men på riktigt. Jag kräktes. Vad fan är det för fel på folk. Blir så jävla arg så jag sitter bara och skakar. Dumma i hela jävla huvudet. Må ni ruttna i helvetet flera gånger om!

Religiösa skäl är tyvärr inga skäl, enligt mig. Finns ingen förklaring till detta. De hävdar att man gör det för att ta bort kvinnans lust. Och att vi i väst skulle vara lössläppta då vi har vår klitoris kvar. Jaha, och vad fan är det för fel på att känna lust då? Är inte det ett av basbehoven kanske?

Jag ser verkligen inte att det finns någon förklaring till denna stympning. Jag blir mållös. Illamående. Äcklad. Förfärad. Hur kan en mamma göra så mot sitt barn? Jag förstår inte hur man som människa kan göra så mot ett barn. Framförallt som mamma. Att man tillåter det. Finns det någonting jag verkligen värnar om är det mina barn. När de gör sig illa tar det fysiskt ont i mig.

De riskerar dessutom att dö på kuppen. Har de inga känslor eller? Jag förstår det verkligen inte! Jajaja, det har alltid varit så, men det spelar ingen roll! Måste alla följa strömmen? Om jag såg någon göra sitt barn illa och sedan säga åt mig att göra samma sak skulle jag be den individen köra upp en kökssoffa i arslet och sedan flytta.


(För er som vill titta hittar ni den här: http://www.youtube.com/watch?v=yQHNoxZnraM&feature=related)



Kommentarer

  • LILLA ELIN [DRÖMMEN OM ETT BARN] säger:

    Hej där kära du!

    Har dragit igång en frågelåda i min blogg, ställ gärna en fråga till mig :) Kram

    2012-03-27 | 00:49:13
    Bloggadress: http://lillaelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här: