En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Motivationen...hallå...var är du?

Kategori: Allmänt

 

Bara sådär. Är den helt borta. Kaput, finito, gone with the wind.

Bara sådär.

 

Nu när jag verkligen behöver den liksom. Fan. Skit. Bajskorv.

 

Hallåååå.....*echo*....

 

Jag tror jag har råkat spola ner den i toaletten. Eller dammsugit upp den. Eller kanske åkte den med i tvätten? Nått har jag gjort i alla fall för jag hittar den inte. Min motivation alltså...

 

Funderade på om Clas Ohlson har nått mot detta fenomen, borttappade saker. De har ju typ allt. För just nu är det som så att jag kommer på massa saker att göra men inget av det är vad jag borde göra. Typ...de kanske har en "motivationalkeylockerfinder". Ni vet, en sån där mackapär som liksom låser fast motivationen med nyckel och om man sen ändå skulle tappa bort den så har man en keyfinder inbyggd i den där apparaten så man hittar den igen. Smart va? Ja, nu var jag utomordentligt smart. En sån ska jag uppfinna. PAX!! Borde säkert ta patent på den så ingen av er snor min idé. Ja, det ska jag göra nu...


Neeehe! Jag skulle ju inte göra nått annat. Ja, ni ser ju! Jag är hopplös. Shit pommes frittes på mig idag. Alltså, ni ska inte skita pommes på mig. Det är ett uttryck. Ungefär som "skitapa", fast lite coolare...och sen svär man ju faktiskt inte när man säger så. Fast de som är dåliga på engelska kanske undrar om man menar att de ska skita pommes på en. Fast då får de ju skylla sig själva för att de inte förstår. Förstår ni? Lite så...

 

Öhh...innan jag gör bort mig mer för idag säger jag peace out och loggar ner. Fast peace out, allvarligt...hur töntigt är inte det att säga? Haha, skrattar högt (i mitt huvud) varje gång jag hör någon säga det. Löjligt låter det ju. Sååå...se u l8r...fast det är också töntigt. Typ "Hej, jag är 14 och kan göra förkortningar på datorn". Nej...over and out! HAHAHA, datanördspråk. Nej. Går inte heller...

 

Hej då.

 

p.s. Hej då fungerar.

Kommentarer

  • maria säger:

    Jag är mycket för Peace Out..



    Men hej då da hahahaha

    2012-03-13 | 16:49:12
    Bloggadress: http://iahgolund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Tjing, tjingeling, chau/chao, toodels, heej eller pling då kanske?

    2012-03-13 | 19:04:53
    Bloggadress: http://enannandag.blogg.se/
  • Kristina säger:

    En App vettja...

    2012-03-18 | 23:58:49
  • Bara Jag säger:

    Alltså, en app kunde ju vara nått!? Men samtidigt är jag så trött på dessa mobiltelefoner. Åh...det var bättre förr?

    2012-03-19 | 21:56:27

Kommentera inlägget här: