En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Att plugga en solig kväll...

Kategori: Allmänt


var tydligen svårare än jag trott. Skyller på solen i alla fall. Hm, verkar kanske som att jag gärna skyller många saker på andra saker. Kanske gör jag det? Ingen som vet...

Men hur synd är det inte att behöva sitta framför en dator när kvällssolen tittar fram bakom nerdragna persienner? Jo, det är himlans, himlans synd. Så jag tar mig ett glas rosévin och kurar ihop mig under en filt och sätter mig på balkongen för lite filosoferande istället. Mycket trevligare.

Sen kanske jag skriver lite senare. Efter att jag druckit upp mitt vin och solen inte värmer lika mycket. Kan ju bli himlans bra texter då. Vet inte om min lärare kommer hänga med på alla resonemang. Men det får jag ta itu med sen. En annan dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: