En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Romantiska texter.

Kategori: Allmänt


Diskuterade jag vilt med en kompis under lite för stort alkoholintag i helgen. Vi var ganska överens. Vi konstaterade båda att det finns vissa delar av vissa låtar som skulle få en att smälta. Helt och totalt.

För vem vill inte höra...

"Känner värmen från din hud                                                           
Bara lukten gör mig svag"

"All I can taste is this moment
And all I can breathe is your life"

"Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor"

"Jag skulle inte kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans"

"Vad vore jag
Utan dina andetag"

"I never loved someone
The way that I love you"

"I will love you till the end of time
I would wait a million years"

"I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be"



Kommentarer


Kommentera inlägget här: