En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Silvertejp

Kategori: Allmänt


Om det inte går att laga med silvertejp är det trasigt. Så heter det. Allt går att laga med silvertejp. Allt. Så sägs det. Men jag håller inte med. Allt går inte att laga med silvertejp. Nej, inte alls. Vissa saker behöver kanske Karlssons klister. Eller någonting annat. Silvertejp kan vara bra att ha men allt går INTE att laga med silvertejp. Ibland går det inte ens med klister. Ibland kanske det inte går att laga alls?

Kommentarer

  • Natli säger:

    Jag skrev en essä om min barndom/unga tonår en gång där jag använde just det där om silvertejp. Något i stil med "det sägs att allting går att laga med silvertejp, men det funkar inte för att laga mig".

    2012-05-15 | 17:55:01
    Bloggadress: http://skrattmoes.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Jag har förbrukat flera rullar idag om hopp att det skulle fungera men nää...det går inte. Silvertejp var tydligen inte så bra trots allt.

    2012-05-15 | 18:32:08

Kommentera inlägget här: