En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Smeknamn

Kategori: Allmänt


Vad kallar du dina vänner? Jag har inom loppet av typ 4 dagar blivit tilldelad diverse smeknamn, vissa bättre än andra. Och jag har väl typ kanske 100'000'000 olika varianter jag kallar mina vänner för.

Jag står fast vid "kärt barn har många namn".

Har en vän som kallar mig hjärtat. Vilket jag kallar mina sötnosar. Som i sin tur kallar mig drottning. Vilket jag inte kallar någon. Men jag går tydligen under namnet prinsessa någon annan stans, vilket kanske är självförvållat? Jag kallar många av mina vänner för "snygging" bara för att dom är så fina. Jag blir aldrig kallad snygging själv av någon, bortsett från min mamma, men hon måste ju tycka jag är snygg eftersom jag är hennes barn. Har fått heta urping, vilket ska motsvara snygging, men det låter mer som en fisk. Inte så roligt kanske? Så nu när det är min namnsdag och allt...så funderar ajg ju faktiskt på vad det är som är så fel med bara mitt namn? Fast återigen...kärt barn har många namn? Eller? Nej? Kanske kommer folk inte ihåg mitt namn? Kanske är det därför? Äsch då. Nu blir jag sådär intrasslad i mina egna tankar igen. Jag måste sluta prata strunt. NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: