En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Solen luras.

Kategori: Allmänt


Jag vaknade i morse och kände sådan lycka över att det var soligt ute. Jag tänkte typ "Oh la la, idag ska jag sola!!" Tror ni det blev så då eller? Nehehee du. Jag sätter på mig en tubtopp och smörjer in mig i sololja. Låser dörren och skyndar mig ut. Och vad händer sen tror ni? Jo, jag börjar hacka tänder ungefär samtidigt som jag går ut. Det är så förbaskat jävla kallt! Vad faan?! In igen och hämta en tjocktröja. Tack för den televerket. Lurendrejeri är vad det är. Solen är inte varm...den är lömsk. Usch på solen. Den är bara en illusion. Fy!

Blev så nedkyld av att vara ute en kort stund att jag nu går runt med tjocktröja och fleecefilt. Mitt skelett fryser. Inte coolt.

Kommentarer

  • maria säger:

    sjukt kallt & blåsigt

    Kram Maria

    2012-05-14 | 16:25:52
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • maria säger:

    sjukt kallt & blåsigt

    Kram Maria

    2012-05-14 | 16:25:53
    Bloggadress: http://iahoglund.blogg.se/
  • Bara Jag säger:

    Ja, minst sagt!

    2012-05-14 | 21:24:05

Kommentera inlägget här: