En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Jag pratar med mig själv.

Kategori: Allmänt

 
Ja, det gör jag. Pratar med mig själv alltså. Och varför skulle jag inte? Det är ju då jag får de bästa svaren! 
Ingen kan mig lika bra som jag kan mig själv. Alltså vet jag också ungefär hur jag tänker, vad för svar som skulle göra mig glad och vilket svar jag vill höra. Alltså det bästa svaret. Sen är jag ju så förbaskat fantastiskt klok också så givetvis är mina råd dom bästa! :) 
 
Tycker för övrigt att folk borde prata mer med sig själva. Skulle jag slippa bli utstirrad i mataffären/på bussen/på tunnelbanan när jag pratar med mig själv. Har funderat på att sätta i hörlurar och låtsas att jag pratar i telefon...problemet är bara om det skulle råka ringa då. Piiiiinsaaaaaamt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: