En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Tatueringar.

Kategori: Allmänt


Ska som kanske bekant, eller snarare inte bekant, tatuera mig. Har letat motiv och sökt inspiration på alla möjliga platser och håll. Har några idéer men det skadar ju inte att vidga sina vyer liksom.

Jag är en sån person som aldrig skulle kunna tatuera in ett namn eller en avbild av någon eller någonting. Eller jo förresten...jag hörde om ett par som var helt emot smycken - när dom gifte sig tatuerade dom in första bokstaven på sin älskades namn på ringfingret, typ 2 millimeter stort (eller litet). Det skulle jag kunna göra. Ser man knappt men man själv vet att den finns där. Lite vackert tyckte jag nog. Fast jag är å andra sidan en hopplös romantiker. Älskar ju tramsig romantik. Men inte mer än så.

Sen finns det dom som tycker att det är jättesnygg med ett porträtt på armen. Lite osäker dock på att andra alltid håller med.

Som den nedan, ser mest ut som en karaktär från en skräckfilm. Någon man inte vill att ens barn ska leka med liksom. Hon är tjejen som står vid din sängkant 03.30 med köttkniven i handen och bara ler. Usch!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: