En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Jag försvarar mig.

Kategori: Allmänt

 
Hej Kompis. 
Alltså, jag fick liksom en kommentar om att mina bilder jag lägger upp förmedlar....ledsamhet. Typ. Lite destruktivt liksom. Att man kan tro att jag är en ledsen tjej som sitter hemma och gråter. 
 
Mitt försvar kommer här: Den bilden är så fel den möjligtvis kan vara. Motsatsen. Jag är en glad tjrj som gör allt annat än gråter. Skrattar mest faktiskt. Och njuter av livet och allt vad det kan tänkas innebära. 
 
Bilderna representerar alltså inte mig på något sätt. Alls. De representerar INTE hur jag mår eller hur jag känner. Det är vackra bilder, tycker jag. Det destruktiva och ledsna kan vara vackert. På sitt sätt vackert. Tycker jag. 
 
Så nu vet ni. Om ni undrar...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: