En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

God morgon världen.

Kategori: Allmänt



God morgon världen.

Vaknade sent idag. Jättesent. Trodde mina barn skulle väcka mig men de har visst också en tendens att sova länge nu när de har lov. Kommer bli tungt att stiga upp i "vanlig" tid på måndag. Vet inte riktigt hur det ska gå till om jag ska vara ärlig. Jaja, det löser sig, det gör det alltid.

Jag har drömt så sinnessjukt, sinnessjuuuukt skumma drömmar. Vaknade både under natten och nu på morgonen och trodde vissa hade hänt på riktigt. Vissa involverade internetsidor och sms- var faktiskt tvungen att se om det var på riktigt. Sen var jag tvungen att kolla så mitt ena barn inte hade klippt av sig allt hår. Paniken i det ni...

Dagen började lite annorlunda än vad man kan hoppas på men nu...nu är vi på spåret igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: