En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Ändrade planer.

Kategori: Allmänt



Ingen bak dök upp idag. Blev inget bak. Eftersom den jag skulle bakat med har en bak och hon inte kom dök det inte upp en bak. Och det blev inget bak.

En annan dag. När energi och glöd infinner sig. Blev shopping istället. En del kul, en del inte-så-kul och en del nödvändigt.

Hade ju för övrigt en poäng med att skriva. Den har jag glömt nu. Gammal? Jag? Ha-ha-ha. Men typ. På riktigt. Sjukt glömsk. Ibland i alla fall.

Jaja, blir en tidig kväll istället. Flyr stan i morgon. Ska bli stört skönt måste jag säga. Återkommer söndag kväll. Inte så dumt alls om jag får säga det själv. Inte dumt alls. Tiden kommer förhoppnings flyga fram. Sen är det måndag - ny vecka. 80 timmars jobb. Men också en del ledigt. Trevligt. Vin. Soliga dagar. Förhoppningsvis både sol i sinne och på skinne'.

Tills vidare... <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: