En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Burn, baby burn...

Kategori: Allmänt


Att brännmärka sig själv. Mhm...det verkar jag ha en grej för att göra. Det är nästan som ett slags omedvetet självskadebeteende. Faktiskt. Helt sjukt är det. Eller inte sjukt egentligen...men...ja...

Fast jag kan inte, med rent samvete, säga att jag ensam står för alla skador. Det förekommer att andra också märker mig. Kanske medvetet, förhoppningsvis omedvetet.

Senast nu är det ett finger. Kan knappt göra någonting alls med det. Anledningen? Pff...den är så dum så jag kommer inte att dela med mig av vad som hänt tyvärr. Lite värdighet vill jag behålla.

Men jag måste seriöst sluta med detta nu. Jag vill gärna slippa fula ärr överallt för att jag inte kan hålla koll på mina egna kroppsdelar. Eller för att andra inte jan hålla koll på mina kroppsdelar kanske?

Men vad är grejen liksom? Lärde man sig inte när man var typ 3 att hålla sig borta från varma saker?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: