En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Onyttig.

Kategori: Allmänt


Idag...idag föll hon. Hon rasade. Hon snubblade så jävla hårt. Föll huvudstupa.

Hon köpte en chipspåse.

Hon har varit stört duktig med maten. Hon har inte syndat i form av så mycket sött eller friterat (chips typ). Nej, hon har inte varit manisk. Hon har ätit både hamburgare, pizza och en och annan glass i sommarvärmen men överlag inget galet onyttigt liksom.

Sen idag...vet inte vad som hände. Helt plötsligt stod jag i kassan och såg chipspåsen blippas in av kassörskan. Och nu...ja, nu ligger den i mitt skåp och typ lipar åt mig eller nått.

Klarar jag mig i två timmar utan att smaka, då har jag väl ändå gjort mig förtjänt av att smaka eller? För då har jag ju uppvisat ganska bra självdisciplin ändå. Väl? Typ.

Ja. Vi säger så.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: