En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Morgonmänniska.

Kategori: Allmänt


Du snälla morgonmänniska, vad gör du för att komma upp på morgonen? Vad har du för knep? Eller vilka piller knaprar du?

Jag kan seriöst inte förstå mig på dessa morgonpigga människor. Hur dom kommer upp. Hur dom liksom orkar med dagen. Eller hur dom ens vaknar av larmet.

Jag sover ofta förbi mitt larm (med det menar jag inte att jag kommer sent för det gör jag sällan), jag tycker det är pest att lämna det varma gosiga i sängen och jag kan för mitt liv inte förstå hur någon kan vakna lika pigg som en annan blir först efter 19 koppar kaffe och 4 kallduschar.

Tell me! Jag skulle offra en hand (eller i alla fall min lilltånagel) för att känna som ni när larmet ringer...(om jag vaknar det vill säga)...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: