En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Fet sadistisk ung-jävel.

Kategori: Barn och familj

 
En av de sadistiska barnen idag var en fet tjej. Skitfet var hon faktiskt.
 
Vet inte om jag ska tycka att det jag bevittnade när hon vände ryggen till var tragiskt eller om jag ska känna skadeglädje.
 
Hon hade på sig ett par ljusgrå mjukisbyxor som skar in i rumpan på ett mycket osmickrande sätt.
 
FÖRTYDLIGANDE: Nä, kläder ska nödvändigtvis inte vara smickrande på barn!
 
Men...när hon vände sig om såg jag att hon hade en brun fläck på byxorna mellan skinkorna. Min enda tanke var att det var bajs. Hur kommer den annars att sitta prevcis "där" liksom. Har den feta ungen gått och pruttat så det liksom blivit en brun fläck på brallan eller har hon rentav skitit på sig?
 
(Usch...detta är verkligen groteskt elakt att skriva då det faktiskt bara är ett barn men eftersom hon inte hade nått emot att låta mina oskyldiga barn bli utsatta för deras grymhet har jag svårt att visa sympati...jättesvårt just nu faktiskt. Fråga mig en annan dag och jag lär tycka annorlunda. Nu är jag mest bara arg.)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: