En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Lite påskris.

Kategori: Allmänt


Tänkte jag att jag skulle plocka igår. Gick (smög) ut i skogen efter att dagisfröken upplyst mig om det olagliga i det hela.

I alla fall. Kände mig nöjd med mina fynd på vägen hem. Det var liksom ståtliga pinnar jag lyckats vaska fram. Jag skövlade ingen oskyldig buske vill jag tillägga. Tog endast ris som låg på marken!

Väl hemma inser jag att min uppfattning gällande storlek på saker och ting eventuellt må vara lite skev. Jag verkar tro att jag bor i ett jävla slott. Vissa av mina vackra kvistar mätte säkert 1.5 meter på höjden i alla fall. Och alla kvistar i grupp mätte säkert lika mycket på bredden. Och på riktigt...vart placerar man ett sånt arrangemang liksom?

Suck.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: