En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Dagen Hon vann!

Kategori: Allmänt


Idag är min dag. Helt klart! 

Dagen börjar med att jag och tjejerna ligger och myser i min säng i säkert två timmar. Vi pratar om livet och allt som hör till. 

Sen åker vi och handlar. 

Under handlingen mottar jag ett mail. Blir lite kallsvettig eftersom jag tror att jag vet vad som kommer stå. Men beslutar ändå för att läsa. 

Ni som känner, eller följt mitt bloggande, vet att jag stångat mitt huvud blodigt ibland. Jag har en lärare som betett sig som ett arsle. Har varit i hur många olika instanser som helst och ingen har velat lyssna. Men idag. Idag mina vänner har någon lyssnat. 

Jag har överklagat. Mitt ärende har behandlats av högsta instans och juristen, som jag idag älskar, har gett mig rätt. 

En käftsmäll till högskolan där jag pluggar, det är vad hen utdelade! 

Idag är min dag! Jag har vunnit och glädjen är total! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: