En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

En spontan lunchdejt.

Kategori: Allmänt


Idag har jag lunchdejtat. Fick inte ens betala för mig själv. Propsade på att jag skulle betala för drickorna men det gick mitt sällskap inte med på. 

Satt över en timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Tappade bort tiden. Skrattade massor. Så jävla fina människor stöter man på ibland. 

Jag kan ganska ofta undra vad det är för fel på folk. Många saknar vett, omtanke, respekt och hänsyn för andra än sig själva. Många beter sig riktigt illa och kommer ofta undan med det, tyvärr. Har alla de fina människorna fått alla bra egenskaper, så pass att det inte räckte till resten eller? 

Oavsett. 
Min lunchdejt idag. Den människan. 
Ett hjärta av guld och lite till. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: