En Annan Dag

Tankar, Funderingar, Reflektioner...

Sluta filma!!

Kategori: Allmänt


Märkliga saker kan man vara med om. Massa märkliga saker. 

En märklig sak hände mig igår. Jag var på galej. Jag känner mig iakttagen så jag snurrar runt och mycket riktigt står där en kille och tittar på mig. (Jag tyckte han kändes aningens bekant men än idag kan jag fortfarande inte placera honom.) Jaja, så kan det vara. Jag står i alla fall kvar på min plats. Killen kommer närmre och försöker liksom närma sig från sidan. Han står och pillar med mobilen, vilket var och varannan människa gör idag så det var väl inget märkligt. 

Det som var märkligt däremot är att jag efter en stund tittar på honom och inser att han står med mobilen riktad mot mitt ansikte. Han har den liksom själv i ansiktshöjd...ungefär som att han filmade. När han ser att jag tittar på honom snurrar han runt med mobilen, fortfarande i ansiktshöjd. Han sänker sedan mobilen snabbt och går iväg några meter. Efter det ställer han sig och messar. 

Alltså. Övervägde att gå fram och fråga honom om han just filmat/tagit kort på mig men omständigheterna var så att jag inte kunde. 

Så jävla sjukt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: